vrijdag 15 augustus 2008

"PokerNewb"

Aight laat ik is wat zinvols doen en een bloggie gaan bijhouden! Nothing special, maar misschien wel nuttig voor mezelf en boeiend voor whoever dit ooit leest… Oké boeiend word het vast niet, behalve als je wil lachen om een “PokerNewb” zijn belachelijke verliezen.

Oké, ben niet eens zo heel slecht bezig geweest de laatste paar maanden. Speel nu ongeveer een jaartje en heb wel een aantal redelijke dingen gepresteerd. Mijn beste result behaalde ik een maand of 3 terug met een 1st place in een 5 dollar buy-in toernooi waar zon 800 mensen aan mee deden. Skill of luck? Ik weet het niet hoor. Heb het daarna niet nog is kunnen flikken.

Nahja een stuk of 5 kleine toernooitjes van rond de 100 man heb ik dan nog wel gewonnen. En verder sinds ik van site ben veranderd in juni heb ik daar 12 money finishes behaald in 43 toernooitjes. Not bad opzich toch? Het levert alleen geen moer op!

Dus… Uhmm Tja? Hierzo ga ik mijn poker “shit” posten. En who knows wat nog meer.

Laterzz

Geen opmerkingen: